CBRTP | ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/H2020/2021 Z DNIA 18.01.2021 r. NA ZAKUP AKCESORIÓW SZLIFIERSKO-POLERSKICH KOMPATYBILNYCH Z AUTOMATYCZNĄ PROGRAMOWALNĄ SZLIFIERKO-POLERKĄ ACCURA 102.
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu
centrum badań, centrum badań i rozwoju technologii dla przemysłu, narodowe centrum badań
23590
post-template-default,single,single-post,postid-23590,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.2.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/H2020/2021 Z DNIA 18.01.2021 r. NA ZAKUP AKCESORIÓW SZLIFIERSKO-POLERSKICH KOMPATYBILNYCH Z AUTOMATYCZNĄ PROGRAMOWALNĄ SZLIFIERKO-POLERKĄ ACCURA 102.

This project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 863227

Informacje o ogłoszeniu

Zapytanie ofertowe w związku z realizacją projektu pt. „Photo-Piezo-ActUators based on Light SEnsitive COMposite” — „PULSE-COM”, w ramach unijnego programu badań i innowacji „Horyzont 2020”, realizowanego na podstawie umowy o grant nr 863227.

 

Termin składania ofert

Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 26.01.2021 r.

 

Nazwa i adres zamawiającego

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. (zwana dalej „CBRTP S.A.” lub „zamawiający”) z siedzibą w Warszawie przy ul. Ludwika Waryńskiego 3A, 00-645 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000486167, REGON: 146961367, NIP: 5252575062, numer rejestrowy BDO: 000331689.

Miejsce i sposób składania ofert

 

Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 1/H2020/2021 z dnia 18.01.2021 r. lub przesłać na adres e-mail: marzena.maciocha@cbrtp.pl

W przypadku ofert nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby zamawiającego.

Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Ponadto:
• każda strona oferty i jej załączników zawierająca jakąkolwiek treść musi być parafowana (w przypadku wersji elektronicznej skan dokumentów musi być opatrzony stosowną parafką/podpisem),
• oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym,
• w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w ww. rejestrach konieczne jest dołączenie dokumentu zaświadczającego o jej umocowaniu prawnym,

• oferta musi być sporządzona w języku polskim,

• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,

• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:

  • oferent złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
  • przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne lub będą zawierały błędy, zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości mailowej skierowanej do oferenta.

Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:

  • oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
  • treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  • oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym;
  • oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
  • oferta została złożona po wyznaczonym terminie, tj. po 26.01.2021 r.;
  • oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych.

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

  • nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
  • cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marzena Maciocha

tel. 726 510 110

e-mail: marzena.maciocha@cbrtp.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów szlifiersko-polerskich kompatybilnych z automatyczną programowalną szlifierko-polerką ACCURA 102.

Kategoria ogłoszenia

Dostawa

Podkategoria ogłoszenia

Dostawa inne

Miejsce realizacji zamówienia

Warszawa

 

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup akcesoriów szlifiersko-polerskich kompatybilnych z automatyczną programowalną szlifierko-polerką ACCURA 102.

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

Kod CPV/nazwa kodu CPV

38000000-5 – Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego).

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Brak

Harmonogram zamówienia

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie 4 tygodni od daty złożenia zamówienia.

 

Załączniki

Załącznik nr 1

Warunki udziału w postępowaniu

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które podpiszą w załączniku nr 1 zawarte tam oświadczenie, że spełniają poniższe warunki:

  • zatrudniają personel posiadający niezbędną wiedzą i doświadczenie konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia;
  • posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;
  • gwarantują korzystny sposób realizacji zamówienia z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.

Dodatkowe warunki

Brak

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z wybranym wykonawcą, o ile spełnione zostały łącznie następujące warunki:

  • zaistniały okoliczności, których  zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy, mające istotny wpływ na realizację projektu pt. „Photo-Piezo-ActUators based on Light SEnsitive COMposite” — „PULSE-COM”, w ramach unijnego programu badań i innowacji „Horyzont 2020”, realizowanego na podstawie umowy o grant nr 863227, polegające w szczególności na konieczności wykonania dodatkowych prac lub konieczności zmiany zakresu prac czy konieczności zmiany terminów z przyczyn niezależnych od stron umowy,
  • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od wykonawcy

Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

W przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w CEIDG lub KRS konieczne jest  dodatkowo dołączenie dokumentu zaświadczającego o jej umocowaniu prawnym.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do 100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.

Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy.

Ceny w ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania ofertowego.

 

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z CBRTP S.A. osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


Prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla Oferentów dotyczącą przetwarzania danych osobowych, dostępnej na stronie internetowej Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. w zakładce AKTUALNOŚCI pod linkiem:

https://www.cbrtp.pl/dla_oferentow/

 

 

INFORMACJA O WYBRANYM WYKONAWCY

METALOGIS K.BOGUSZEWSKI, G.OSTAPIUK S.C.

 

 

NAZWA I ADRES, DATA WPŁYNIĘCIA OFERTY

METALOGIS K.BOGUSZEWSKI, G.OSTAPIUK S.C.

ul. Motylkowa 57F

04-776 Warszawa

Data wpłynięcia oferty: 25.01.2021 r.

 

 

PEŁNA LISTA PODMIOTÓW

1. METALOGIS K.BOGUSZEWSKI, G.OSTAPIUK S.C.

ul. Motylkowa 57F

04-776 Warszawa