ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/02/2016/RPO1.2 z dnia 24.02.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/02/2016/RPO1.2 z dnia 24.02.2017 r.
Wprowadzenie
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. zaprasza do składania ofert w zakresie dostawy reaktora ALD do realizacji prac badawczych w ramach planowanego do dofinansowania Projektu pt. „Opracowanie uniwersalnej elektrody transparentnej do zastosowań w ogniwach fotowoltaicznych I, II i III generacji” w ramach Osi Priorytetowej I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce” Działania 1.2 „Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców w rozumieniu obowiązujących wytycznych zwłaszcza w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014- 2020 oraz Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (dz U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm.).
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złota 59, 00-120 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000486167, kapitał zakładowy: 1 000.000,00 zł, wpłacony: w całości, REGON 146961367, NIP 5252575062.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa reaktora ALD do eksperymentalnego prototypowania warstw na podłożach krzemowych w toku realizacji prac badawczych i rozwojowych zgodnie ze specyfikacją wymienioną w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego nr 01/02/2016/RPO1.2 z dnia 24.02.2017 r. na potrzebę realizacji projektu pt. „Opracowanie uniwersalnej elektrody transparentnej do zastosowań w ogniwach fotowoltaicznych I, II i III generacji”.
Kod CPV: 38000000-5
Nazwa kodu: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
3. Opis części zamówienia- jeżeli dopuszcza się składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi najpóźniej do dnia 31.08.2017 r.
5. Warunku udziału w postępowaniu:
O udzielenia zamówienia może ubiegać się oferent spełanijący następujące warunki:
- Posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa Zamówień publicznych.
- W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem zamawiającego, pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A.
ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
e-mail: wojciech.konieczny@cbrtp.pl; office@cbrtp.pl
tel: +48 887 110 410
fax: n/d
7. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
Do porozumiewania się z Wykonawca w sprawach związanych z postepowaniem upoważniony jest: Pan Wojciech Konieczny email: wojciech.konieczny@cbrtp.pl
tel. + 48 887 110 410
8. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
- Ofertę należy złożyć osobiście lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, pod adresem Zamawiającego, oraz z zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 01/02/2016/RPO1.2 z dnia 24.02.2017 r.” lub przesłać na adres e-mail: wojciech.konieczny@cbrtp.pl
- Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 27.03.2017 r.
- W przypadku ofert nadsyłanych drogą pocztowa liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: https://www.cbrtp.pl w zakładce aktualności/ zamówienia.
9. Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy przedstawić w formie pisemnej.
- Do oferty należy dołączyć opis przedmiotu zamówienia, którego dostawę oferuje wykonawca.
- Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane.
- Każda strona oferty i załączników zawierająca jakąkolwiek treść musi być parafowana.
- Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym i jej umocowaniu prawnym.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne Wykonawcy, w tym w szczególności koszty niezbędnych materiałów, amortyzacja wykorzystywanego sprzętu, nośników energii, koszty osobowe pracowników naukowych i administracyjnych oraz inne niewymienione.
11. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
12. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
Warunki płatności – w terminie 21 dni od dostawy przedmiotu zamówienia.
13. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- Oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
- Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 01/02/2016/RPO2.1 z dnia 24.02.2017 r. oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego
- Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny
14. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
15. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą:
Rozliczenia między Zamawiającym a wybranym Oferentem będą prowadzone w złotych polskich (PLN) bądź w walucie obcej. W przypadku ofert wyrażonych w walucie obcej przeliczenie na PLN nastąpi według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.
16. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- Spełnianie warunków podmiotowych – spełnia/nie spełnia
- Kryterium wyboru oferty:
-
-
- 100% cena (od 0% do 100%-liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo oferty netto, tj. cena minimalna netto z nadesłanych ofert/ cena netto rozpatrywanej oferty) wskazana na formularzu ofertowym z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia;
-
17. Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, z wybranym Wykonawcą, w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć w dniu podpisania umowy, a mających istotny wpływ na realizację Projektu, polegających w szczególności na konieczności wykonania dodatkowych prac lub konieczności zmiany zakresu prac czy konieczności zmiany terminów z przyczyn niezależnych od stron umowy.
18. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem https://www.cbrtp.pl
19. Informacje dodatkowe:
- Otwarcie ofert jest jawne
- Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu składania ofert
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- W sytuacji złożenia ofert w tej samej cenie Zamawiający może żądać ofert dodatkowych
- Po dokonaniu wyboru oferty, Zamawiający poinformuje Oferenta/Oferentów, którego/których ofertę/oferty wybrano o terminie podpisania umowy/złożenia zamówienia
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
20. Załączniki
- Załącznik nr 1- Specyfikacja przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 – formularz oferty
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych i osobowych
21. Załączniki dodatkowe
Stosowny dokument rejestrowy Spółki (KRS) lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub inny dokument zaświadczający o umocowaniu prawnym osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia ALD Oświadczenie o braku powiązań ALD Formularz ofertowy ALD