Notice: Funkcja wpdb::prepare została wywołana nieprawidłowo. Wysłano inną liczbę argumentów (3) niż liczba elementów zastępowalnych (2). Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 4.8.3.) in /wp-includes/functions.php on line 4986
CBRTP | ZAPYTANIE OFERTOWE 1059379 z dnia 09.09.2017r
CBRTP | ZAPYTANIE OFERTOWE 1059379 z dnia 09.09.2017r
Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu
centrum badań, centrum badań i rozwoju technologii dla przemysłu, narodowe centrum badań
21797
post-template-default,single,single-post,postid-21797,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.2.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

ZAPYTANIE OFERTOWE 1059379 z dnia 09.09.2017r

Znalezione obrazy dla zapytania fundusz europejski program regionalny        Podobny obraz       Znalezione obrazy dla zapytania europejski fundusz rozwoju regionalnego

Informacje o ogłoszeniu

Nazwa projektu:

Umowa o dofinansowanie nr RPMA.01.02.00-14-5702/16 pt. „Opracowanie uniwersalnej elektrody transparentnej do zastosowań w ogniwach fotowoltaicznych I, II i III generacji” w ramach Osi Priorytetowej I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce”. Działania 1.2 „Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Tytuł zamówienia:

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

Termin składania ofert:

Ostateczny termin składania ofert upływa  dnia  10.10.2017r

Nazwa i adres Zamawiającego:

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złota 59, 00-120 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000486167, kapitał zakładowy: 1 000.000,00 zł, wpłacony
w całości,  REGON 146961367, NIP 5252575062.

 

Miejsce i sposób składania ofert:

Ofertę należy złożyć osobiście lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, pod adresem Zamawiającego, oraz z zapisem „Oferta

w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 1059379 z dnia 03.10.2017r” lub przesłać na adres e-mail: katarzyna.gawlinska@cbrtp.pl

W przypadku ofert nadsyłanych drogą pocztowa liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego.

 

Ofertę należy przedstawić w formie pisemnej.

  • Do oferty należy dołączyć opis przedmiotu zamówienia, którego dostawę oferuje wykonawca.
  • Każda strona oferty i załączników zawierająca jakąkolwiek treść musi być parafowana (w przypadku wersji elektronicznej skan dokumentów opatrzonych stosowną parafką/ podpisem).
  • Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje
    w Krajowym Rejestrze Sądowym, wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji
    o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub innym dokumencie zaświadczającym i jej umocowaniu prawnym,
  • Stosowny dokument rejestrowy Spółki (KRS) lub wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na terytorium RP (CEIDG) lub inny dokument zaświadczający o umocowaniu prawnym osób upoważnionych do reprezentacji przedsiębiorstwa.
  • Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
  • Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Adres e-mail, na który należy wysłać oferty:

katarzyna.gawlinska@cbrtp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Katarzyna Gawlińska

Tel. +48 887 110 510

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w skład którego wchodzą: zlewki, pęsety oraz pH-metr stołowy wraz z wymiennymi elektrodami oraz kompletem niezbędnych roztworów buforowych i czyszczących.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo

mazowieckie

Powiat

Warszawa

Miejscowość

Warszawa

 

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w którego skład wchodzą zlewki, pęsety oraz pH-metr wraz z elektrodami i zestawem roztworów buforowych i czyszczących.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w którego skład wchodzą zlewki, pęsety oraz pH-metr wraz z elektrodami i zestawem roztworów buforowych i czyszczących.

 

Kod CPV

38000000-5

Nazwa kodu CPV

Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

 

Harmonogram zamówienia

Dostawa przedmiotu zamówienia najpóźniej do dnia 31.10.2017r

 

 

Załączniki

Zał. 1Specyfikacja przedmiotu zamówienia
Zał. 2 Formularz ofertowy
Zał. 3 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych  

 

 

Warunki udziału w postępowaniu

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien posiadać uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia może ubiegać się oferent dysponujący potencjałem technicznym zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien dysponować osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia może ubiegać się oferent znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z wybranym Wykonawcą, w przypadku zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć w dniu podpisania umowy na dostawę, a mających istotny wpływ na realizację Umowy nr RPMA.01.02.00-14-5702/16, pn.: „Opracowanie uniwersalnej elektrody transparentnej do zastosowań w ogniwach fotowoltaicznych I, II i III generacji” w ramach Osi Priorytetowej I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce”. Działania 1.2 „Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, polegających w szczególności na konieczności wykonania dodatkowych prac lub konieczności zmiany zakresu prac czy konieczności zmiany terminów z przyczyn niezależnych od stron umowy.

Zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Spełnianie warunków podmiotowych – spełnia/nie spełnia.

Kryterium wyboru oferty:

Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do 100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.

Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek VAT. W cenie (jeśli dotyczy) powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne Wykonawcy.

Wykluczenia

Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:

  • Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
  • Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  • Oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym;
  • Oferta została złożona po wyznaczonym terminie tj. 10.10.2017r
  • Oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku
    z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych.

 

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

  • nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
  • cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
  • wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.